Recenzia: BTS LOMO CARDS (K-pop merch)

8. března 2017 v 18:15 | Marry |  OTHER REVIEWS
- 2 balíčky ( 1 balenie - 30 kariet)
- 88 x 56 mm
- Objednávané z: aliexpress.com
- Dodacia lehota: 21 - 42 dní

Ak poznáte K-pop, určite poznáte aj chlapčenskú skupinu BTS. Ja som veľkým fanúšikom kórejskej hudby a BTS priam zbožňujem. Ako správny fanúšik som si povedala, že by som si mala zaobstarať aj nejaký ten merch. Rozhodla som sa teda objednať cez aliexpress pár veci a ako prvé mi prišli BTS LOMO kartičky. A keďže som si povedala, že už nebudem písať recenzie len na knihy, ale aj na iné produkty, tu je prvá (skôr mini) recenzia.

Dodacia lehota kartičiek je 21 - 42 dní. Ja som robila objednávku 10. 2. 2017 a doma som ich mala už 5. 3. 2017. To znamená že som na dodanie čakala asi 23 dní, čo podľa mňa nie je vôbec dlho.

Jeden balíček stojí 2,73 € a obsahuje 30 kartičiek. Ja som si objednávala rovno dva. Na aliexpresse nájdete celkom veľký výber, čiže bolo dosť ťažké rozhodnúť sa, ktoré si mám objednať. Nakoniec som sa rozhodla pre balíček karičiek s fotkami k staršiemu albumu YOUNG FOREVER a k novému albumu WINGS. A skutočne dúfam, že čoskoro sa na aliexpresse objavia aj kartičky s fotkami k rozšírenému albumu WINGS - YOU NEVER WALK ALONE, pretože tie proste musím mať!

Balíček WINGS obsahuje všetkých 30 kartičiek - 3x Rap Monster, 3x Jungkook, 3x V, 3x Suga, 3x Jin a 2x Jimin a 2x J-Hope. To je dohromady 19 kartičiek, na ktorých je každý člen skupiny samostatne. Každý člen má teda tri kartičky, len J-Hope a Jimin dve, čo je trochu škoda. Ďalej obsahuje balíček tri kartičky, na ktorých sú všetci členovia spolu, sedem, na ktorých sú vo dvojiciach a na jednej sú traja členovia. Tu sa stala menšia chyba, pretože v balíčku boli dve rovnaké kartičky, na ktorých je Suga spolu s Jiminom. Na ilustračnej fotke na aliexpresse ma J-Hope tri kartičky a kartička, na ktorej je Suga s Jiminom je tam len raz. Takže už viem, kde je problém. Je to vážne škoda, pretože J-Hope má podľa mňa práve k albumu WINGS najlepšie fotky a tá najlepšia z najlepších zrovna chýba.

Balíček YOUNG FOREVER obsahuje tiež plný počet kartičiek. Každý člen skupiny má tri kartičky, čo je dohromady 21 kartičiek. Ďalej sú tam štyri kartičky, na ktorých sú všetci členovia, dve kartičky s tromi členmi, jedna, na ktorej sú štyria a jedna, na ktorej sú dvaja. Nakoniec je tam kartička s balónom, ktorý majú aj na albume. V tomto balíčku nie je žiadna kartička dvakrát a ani žiadna nechýba.

Čo sa kvality kartičiek týka, sú vyrobené z tvrdého papiera, takže sa tak ľahko nezničia. Samozrejme, to neznamená, že sa napríklad nepokrčia ak s nimi nebudete narábať normálne. Pokiaľ ich budete mať uložené v albume, alebo minimálne v škatuľke, v ktorej sú pôvodne uložené, nič sa im nestane.

Ja dávam týmto BTS LOMO kartám päť hviezdičiek aj napriek tomu, že v prvom balíčku bola jedna karta vymenená za kartu, ktorá tam už raz bola. To sa niekedy proste môže stať. Už teraz ale viem, že si čoskoro objednám aj ďalšie balíčky.