Nečetla jsem, ale strašně bych chtěla :)

2 Casion Casion | Web | 4. listopadu 2016 v 13:43 | Reagovat

Nedávno som si dala slovenský re-reading, začiatkom roka som čítala českú verziu a napriek niekoľkým nedostatkom (trošku predvídateľnosť príbehu) sa mi kniha páčila :-)

3 Reita Reita | Web | 23. listopadu 2016 v 17:42 | Reagovat

túto knihu si plánujem kupiť pretože ma veľmi zaujala ako už obalom ale aj obsahom :D akao tak čítam tvoj článok nebudem to ľutovať

4 doramaqueen doramaqueen | E-mail | Web | 16. února 2017 v 14:28 | Reagovat

Toto som si dnes kúpila :D ale ešte som to neotvorila. Neboj sa nič, budem ti tu asi častejšie obsmŕdať, pretože sa mi páči tvoj štýl. Najradšej čítam takéto knihy až potom, čo majú vonku viac častí práve preto, že ma potom nebaví rok čakať na novú časť. :D To je na zabitie. Môj žáner kníh, ktoré milujem je fantasy. Mám ich doma plnú knižnicu. Plánujem u seba na blogu písať recenzie ku knihám, ktoré som čítala ale popri prekladoch na to proste nemám čas, čo je škoda. Ale ak ťa napadne nejaká fantasy kniha, tak som ju na 80% čítala, na 90% ju mám doma, alebo som o nej na 98% počula - taký som blázon :D Ak ťa inak bavia mangy, tak toto bol môj starý blog:http://shinigami-page.blog.cz/ - veľa som ich tam prekladala. Na doramaqueen.blog.cz som si preniesla potom len tri mangy, ktoré niekedy snáď doprekladám. Čo sa týka kníh, skús si pozrieť toto, možno ťa to zaujme: Autorka - "Licia Troisi - Nihal - Kroniky vynořeného světa"
Alebo: Autrka - "Ilona Andrews - Magie mrtvých" Ilona má v knihách tiež silnú hlavnú hrdinku, ktorá vie bojovať a má svoj zmysel pre humor. Milujem ju len o niečo menej, než autorku Patriciu Briggs, ktorú som ti odporúčila minule. Keď som ale niekomu odporúčila Patriciu Briggs, tak mi ešte nikdy nikto nenapísal, že by sa jej tie knihy nepáčili :D Má ich naozaj veľmi dobre spracované a každú knihu autorka uzavrrie, takže to vyzerá, že to nebude mať pokračovanie a pritom má :D No toľko k tomuto... :D Vidím u teba v menu pieseň BTS - tiež na nej teraz fičím :D