8. července 2013 v 21:02 | Marry |  Recenzie
Autorka knihy: Becca Fitzpatricková
Počet strán: 440
Jazyk: slovenčina, čeština, angličtina ...

ZAVRHNUTÝ ANJEL
TEMNÁ MINULOSŤ
LÁSKA BEZ HRANÍC

Nedorozumenie medzi Patchom a Norou je zažehnané. Spoločne prekonali tajomstvo zviazané s Patchovou temnou minulosťou, zmierili dva doteraz nezmieriteľné svety a čelili bolestným skúškam viery a nádeje. To všetko pre lásku, ktorá má silu prekonať hranice medzi nebom a zemou. Patch a Nora, vyzbrojení len svojou bezpodmienečnou dôverou k tomu druhému, sa vrhajú do zúfalého boja a pokúšajú sa zastaviť zločinca, ktorý má moc navždy zničiť všetko, o čo sa snažili, dokonca aj ich vzájomnú lásku.

Krátka ukážka:
Spánok, blažený spánok. Po tej dnešnej noci som ho s radosťou privítala. Stočila som sa v posteli a prekvapivo rýchlo som zaspala. Lapená v mdlom, prevrátenom priestore medzi vedomím a úplným snením sa moja myseľ bezcieľne túlala dlhým temným tunelom, ktorý sa každým krokom zužoval. Na konci tunela sa objavili otvorené dvere. V bledom svete sa črtá tvár taká známa, že ma to takmer vyviedlo z rovnováhy. Čierne vlasy sa mu krútili okolo uší, vlhké z nedávnej sprchy. Hebká bronzová pokožka žiarila na vysokom, štíhlom tele, ktoré ma prevyšovalo aspoň o šesť palcov. Džínsy mu sedeli nízko na bokoch, hruď a chodidlá mal nahé, cez plece prehodený uterák. Naše pohľady sa stretli a v jeho známych čiernych očiach sa zračilo prekvapenie... a hneď potom opatrnosť. "Čo tu robíš?" opýtal sa ticho. Patch, pomyslela som si a srde sa mi rozbúchalo. To je Patch.

Becca Fitzpatricková sa narodila 3. február 1979 . Vyrástla na knihách Nancy Drewovej a Trixie Beldenovej, ktoré si čítavala s baterkou pod perinou. Vyštudovala zdravotníctvo, ale tento odbor skoro opustila a zapredala dušu vyprávaniu príbehov. Pokiaľ zrovná nepíše, najskôr pozerá vo výpredajoch topánok, behá alebo v televízií sleduje kriminálky. Zavrhnutý je jej prvá kniha. Žije v Colorede. Viac sa dozviete na jej stránke beccafitzpatrick.com.

Obálky tejto série sú vskutku nádherné. Tak ako prvý či druhý diel, aj tento má obálku, ktorá k príbehu sedí ako uliata. Perfektné!

Musím povedať, že čítanie tretieho dielu vytváralo úplne inú atmosféru ako čítanie prvého, či druhého. Po tom ako Noru
uniesli sa toho veľa zmenilo. Najbolestnejšie pre mňa bolo čítať ako Nora nespoznáva svojho milovaného. V niektorých prípadoch bolo zvláštne čítať Norin uhol pohľadu. To, ako sa pozerala na Patcha - ako ho vnímala. Našťastie aspoň Patch zostal stále rovnaký. Treba uznať, že autorka sa s nami dobre zahrávala. S Patchom sme sa nestretávali takmer celú polovicu knihy. A predsa tam bol! A už od začiatku. Obdivujem autorov, ktorý sa s nami dokážu zahrávať takýmto spôsobom a keď príde rozuzlenie, všetko do seba dokonale zapadne. Becca Fitzpatricková rozhodne vedela, čo chce. Prvé dve knihy tejto série boli dokonalé. Tretí diel rozhodne nie je výnimkou. Nájdete v ňom všetko. Nebezpečenstvo, napätie, strach a smútok, priateľstvo, rodinu a lásku. Všetko čo Vás napadne. A práve preto sú knihy z tejto série také výnimočné. Príbeh Patcha a Nory nás zakaždým niečím prekvapí, či dokonca šokuje. To preto, že to nie je obyčajný príbeh. Táto kniha Vás jednoducho chytí za srdce, či si to už uvedomíte, alebo nie.

Postavy sú presne také, aké by mali byť. Nora bola síce v niektorých prípadoch dosť zvláštna. Čo by sme ale mali čakať od človeka, ktorý na nejakú dobu stratil pamäť. Patch, ach Patch. K nemu sa vyjadriť je ťažké. Jedným slovom - amazing! Dokonca aj Scotta som si obľúbila (niežeby som ho niekedy nemala rada).

Kniha si zaslúži 5 hviezdičiek a to bez debaty. Kniha je úžasná, dokonalá, vynikajúca. Neviem aký komentár by ste k tomu ešte potrebovali. Neveríte? Presvedčte sa o tom sami.