Recenzia bola uverejnená so súhlasom tohto blogu:

Počet stran: 290
Rok vydání: 2012
Série: Drakie, 1.díl
Hodnocení obálky: 9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix
Doba čtení: 5 dní

Anotace (oficiální):
Jacinda od malička žije s cejchem výjimečnosti a ví, že každý její krok je sledován. Touží ale po svobodě rozhodovat se sama za sebe. Když poruší nejposvátnější zásadu svého druhu, skoro za to zaplatí životem. Zachrání ji krásný cizinec, který byl poslán, aby lovil takové, jako je ona, potomky draků, kteří na sebe dokážou vzít lidskou podobu. Jacindina rodina je nucena uchýlit se do světa smrtelníků, kterému není lehké se přizpůsobit...

Moje hodnocení(může obsahovat spoilery):
Kniha mě uchvátila nejen svou kouzelnou obálkou, ale také anotací. Kniha o lidech, kteří se umějí proměňovat draky? Jasně, proč ne!

Jacinda je drakie, který dští oheň. Takoví draci jsou nejvzácnější, je jich už hodně málo. Má tedy už vybraného partnera, Cassiana, budoucího vládce kmene drakiů. Její matka je ovšem proti, bojí se o Jacindu a odveze jí, včetně její sestry Tamry, pryč do města uprostřed pouště. Ale co si teď Jacinda počne? Umře její drakie, nebo se zachrání? A koho tajemného potká ve škole?

Lákalo mě spíš nové pojetí draků, než romantický příběh, zase se totiž jedná o milostný trojuhleník, kterých je přeci jenom všude dost. 3/4 YA knih sena tom zakládá. Máme tu kluka, který je jí předurčen a který jí tajně miluje, ale nikdy j to neřekl, pak tu máme někoho z druhé strany, krásného a tajmeného, se kterým chce hlavní hrdinka být. Nic nového. Ve Smečce je to hodně podobné.

Kniha není psána nijak složitě, prostě takovým lehkým způsobem. A taky je hodně čtivá, přečetla jsem 80 stran a ani jsem o tom nevěděla :)

Máme tam samozřejmě pasáže, kde se nic neděje, ale ten konec, ten je úžasný. Fakt by mě to nenapadlo. A to má kniha celkem předvídatelný děj. Takže abych to schnula: není to nijak zvlášť originální námět, snad kromě drakiů, ale přesto je to pěkná knížka, který stojí za přečtení:

Výsledné hodnocení:
9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix9-1.gif image by spookys-graphix a půl

1 Smiley☺ - Aff Smiley☺ - Aff | Web | 30. června 2013 v 19:28 | Reagovat

děkuji :) tobě taky, hodně štěstí ve čtení i ve psaní recenzí. Páni, Drakie? Tak to bych si měla co nejdříve přečíst ☺

2 *Dee *Dee | Web | 30. června 2013 v 19:41 | Reagovat

mám tě zapsanou. :)

3 Smiley☺ - Aff Smiley☺ - Aff | Web | 30. června 2013 v 19:42 | Reagovat

Ha ha, přesně ti rozumím. Nejsou peníze, nejsou knihy. Ale zjistila jsem, že některé jdou sehnat i na internetu ke čtení :) Prostě jenom zadáš název a za to napíšeš .pdf a když je to hodně žádaný titul a není to novinka, tak to najde :) Ale stejně bych na tištěné knihy nedala dopustit! jak je čteš, jak je listuješ,...to mě hrozně baví. Já mám asi dvacet knih, které pořád dokola čtu a nikdy mě to neomrzí a o některé mě dokonce prosí i brácha ( a to je mladší než já, a chce číst to co JÁ, sakra☺ ). Vypadá to, že máme podobný vkus :) koukám,že tu máš v liště I'm Loving ♥ Books samé pecky :) Mám půjčenou Nadpozemskou a Čísla 1.díl, tak uvidíme :)) a díky

4 Smiley☺ - Aff Smiley☺ - Aff | Web | 30. června 2013 v 20:14 | Reagovat

.. závidím ti sestru, můj bráška se někdy chová tak, že se bojím, že mě co nevidět zabije :D. Ale ne, většinou se chová jako andílek :) hlavně když chce číst Harryho Pottera a Relikvie Smrti, zrovna teď jsem ho odlákala od počítače pod záminkou, že mu povím, kde mám schované Město z popela :) (pod polštářem), ale jinak mé knihy zaujímají to nejlepší místo nad stolem v polici. Dále - souhlasím s tebou, že prostě zírat do počítače a číst nemá cenu. Mě pak bolí za krkem a když mám trest a nemůžu na počítač, tak bych se pak ani nedozvěděla, jak to dopadne, že jo? A proto upřednostňuji ty tištěné - rodiče mi je nemůžou zakázat :) nebo aspoň neví, že já se dokážu někam na půl dne zašít a přečíst třistastránkovou "Jsem roztříštěná" jako tomu bylo včera :). Jinak díky za doporučení, těším se, až si přečtu některé ze tvých recenzí :) četla jsem tvoje hodnocení na Čísla a akorát mě to utvrdilo v názoru, že si je musím přečíst.
Zanedlouho myslím dostanu k narozeninám(za  dobrý známky, protože jsem celý rok dřela a mám jen jednu dvojku na vysvědčení a to jsem v osmé :D) Virus a Poklad od Kathy Reichs,prý je to strhující čtení,ale Reichs má dobrý knížky...pár jsem jich četla ( 206kostí, Příjdu tě zabít..) a až donedávna mi je nechtěly knihovnice půjčit, ale bude mi patnáct a tak se prostě nemůžu dočkat, až mi bude zpřístupněna i tahle část knihovny. Jupí!
Mimochodem, taky miluju Jace :) je to prostě sympaťák...ách

5 Smiley☺ - Aff Smiley☺ - Aff | Web | 30. června 2013 v 20:17 | Reagovat

ha ha ha zase román, s tebou se tak dobře píše! :) Doufám, že nejsem moc vlezlá nebo otravná, jsem prostě .... ukecaná knihomolka :D a je bezvadný být  v kontaktu s někým podobným, protože v mém okolí- spolužáků puberťáků jsem "ta usměvavá s knihou" a oni prostě nechápou, jak mě knihy fascinují. Myslím, že se mi pomáhají vidět svět jinýma očima. :D